top of page

חדשות אוקטובר 2017

  • כמו הילדים שלנו, גם אנחנו גדלים! מחקר התאומים שלנו התקדם לגיל 13. במחקר זה אנחנו ממשיכים לבחון את התפתחותם של ערכים בגיל ההתבגרות והשפעות גנטיות וסביבתיות על ערכיהם של מתבגרים.

  • המחקר הישראלי להתפתחות המשפחה (מ.י.ל.ה) עבר לשלב השישי במחקר! בשלב זה, אנחנו מזמינים את ילדי המחקר, שהם כבר בני 5-6, להגיע למעבדה. במעבדה אנחנו משחקים משחקים מהנים ותוך כדי לומדים כיצד ילדים מפתחים את הערכים שלהם. זהו המחקר על ערכים בגיל המוקדם ביותר שנעשה עד היום, ואנו כבר סקרנים לדעת מה התוצאות...

  • ב19.9 נערך ברחבי הארץ ליל המדענים, וגם אנחנו השתתפנו! במסגרת פרויקט המעבדה הפתוחה, העברנו ניסויים לילדים והורים, הסברנו למשפחות על מחקר התפתחותי, וגם השתתפנו בפורום מדענים והורים על השאלה: כיצד ייראה המחקר הפסיכולוגי בשנת 2050.

  • אנחנו שמחים לעדכן שלואיז טוויטו, דוקטורנטית במעבדה, זכתה במלגת הופמן היוקרתית לשנת תשע"ח. מלגת הופמן מוענקת לדוקטורנטים מצטיינים בעלי אוריינטציה חברתית, ושואפת לפתח מנהיגים חברתיים מתוך האקדמיה. לואיז חוקרת התפתחות ערכים לאורך הילדות וגיל ההתבגרות והשפעות גנטיות וסביבתיות על ערכים. כל הכבוד לואיז!

  • ליאור אברמזון, דוקטורנטית ומנהלת המעבדה, זכתה בפרס מטעם איגוד הדוקטורנטים באגודה הבינלאומית למחקר על התפתחות הילד- Student and Early Career Counsil (SECC) of the Society for Research in Child Development SRCD. את הפרס מקבלים כל שנה עשרה דוקטורנטים מרחבי העולם, למטרת ביצוע מחקר. מחקרה של ליאור עוסק בהתפתחות של אמפתיה וסימפתיה לאורך הילדות.


bottom of page